Saturday, 25 February 2012

pengalaman aku bermula sekolah menegah

hai aku rindu la kat sekolah lama aku banyak kenangan yang aku tak dapat lupakan guru2 yang sungguh rapat dengan aku pun tak de ok lupakan pasal tu kita balik ke pengalaman aku ketika disekolah menegah pada 4.1.2012 aku mula menjejak kan kaki kesekolah menegah bila aku masuk aku rasa macam Rusa masuk ke bandar aku tak kenal sapa2 pun satu satu nya orang yang aku kenal adalah geng aku kat besout 3 hari pertama aku di orentasi rasa semua masuk teliga kanan keluar teliga kiri malas nak dengar pasal e-disiplin la tu la ni la ai nak serabut kepala hotak aku ni tapi yang best nye aku lah manusia yang pertama memakai baju pengawas 
 

No comments:

Post a Comment