Friday, 9 March 2012

sedih nya

aku ada mak tapi rasa macam tak de kalau bapak aku nak lawat aku jangan mimpi la sebab bapak aku dah 1 tahun lebih tak jumpa aku .rasa macam anak yatim mak aku 24 jam kerja macam aku ni tungul kayu je kenapa apa salah aku ni sampai deorang buat macam ni kat aku agak nye mungkin sebab aku ni bukan macam abg aku alim dia la anak kembangaan mak aku dia walau pun dia upsr teruk tapi deorang tetap puji abang kenapa sebab abang kokurikulum dia hebat aku tak hebat aku rasa macam aku tak de keluarga langsung kenapa tak de manusia dalam dunia ni yang dapat paham aku tak de sapa aku dah 7 tahun tinggal di kampung sekolah kat kampung mungkin aku mati pun kat kampung jugak opah aku banyak kali daah membebel  pening betul la