Friday, 9 March 2012

sedih nya

aku ada mak tapi rasa macam tak de kalau bapak aku nak lawat aku jangan mimpi la sebab bapak aku dah 1 tahun lebih tak jumpa aku .rasa macam anak yatim mak aku 24 jam kerja macam aku ni tungul kayu je kenapa apa salah aku ni sampai deorang buat macam ni kat aku agak nye mungkin sebab aku ni bukan macam abg aku alim dia la anak kembangaan mak aku dia walau pun dia upsr teruk tapi deorang tetap puji abang kenapa sebab abang kokurikulum dia hebat aku tak hebat aku rasa macam aku tak de keluarga langsung kenapa tak de manusia dalam dunia ni yang dapat paham aku tak de sapa aku dah 7 tahun tinggal di kampung sekolah kat kampung mungkin aku mati pun kat kampung jugak opah aku banyak kali daah membebel  pening betul la

Saturday, 25 February 2012

kenapa hidup penuh dengan cabaran

pengalaman aku bermula sekolah menegah

hai aku rindu la kat sekolah lama aku banyak kenangan yang aku tak dapat lupakan guru2 yang sungguh rapat dengan aku pun tak de ok lupakan pasal tu kita balik ke pengalaman aku ketika disekolah menegah pada 4.1.2012 aku mula menjejak kan kaki kesekolah menegah bila aku masuk aku rasa macam Rusa masuk ke bandar aku tak kenal sapa2 pun satu satu nya orang yang aku kenal adalah geng aku kat besout 3 hari pertama aku di orentasi rasa semua masuk teliga kanan keluar teliga kiri malas nak dengar pasal e-disiplin la tu la ni la ai nak serabut kepala hotak aku ni tapi yang best nye aku lah manusia yang pertama memakai baju pengawas 
 

Friday, 2 December 2011

pengenalan diri adliafiqcyborg



hi semua nama saya adli afiq bin mohd nizar saya dilahirkan pada 3.january.1999 di hospital teluk intan pada pukul 3.06 petang.muka saya tak payah la awak tengok biar ia rahsia .orang yang pertama tadi adalah abang  saya nama dia adalah muhammad alim azim kalau semua orang yang kami kenal nampak kami soalan pertama yang orang akan tanya adalah kenapa abang lebih rendah daripada adik 


gambar yang kedua itu adalah mak saya  nama dia adalah siti raxkina binti kulop ahmad berkerja sebagai guru di sekolah menegah kebangsaan la salle petaling jaya  dia sangat baik tetapi tegas mak saya ni pandai masak dia banyak buat resepi yang tak pernah orang buat   








terima kasih